Monday, July 4, 2016

The little things are the best things

Cum era vorba aia?
The best things come when you weren't even looking.. dar nu doar things, ci people. ^-^


Eu am dat peste cea mai nesuferită ființă umană.

♥.

Atât de nesuferită încât mă face să râd încontinuu.

.... îmi pregătește mâncare să am când mă întorc de la muncă.

.... îmi cumpără ciocolată de care știe că-mi place. Sau mă rog... orice de mâncare.. I just love food! :D
                                                            

.... îmi lasă bilețele pe masă înainte să plece la muncă să-mi arate cât de mult mă iubește și cât prețuiește munca mea prin casă. :D also.. look at that Minion! :3

.... îmi ascultă vocea cristalină și melodioasă când îmi vine să cânt. Which is pretty much all of the time! :D senc iuuu, lăv :3

.... îmi suportă toate maimuțărerile și toate prostioarele pe care le spun când mă copilăresc. :">

Uneori, îmi cumpără și flori.. :">

În alte cuvinte.. cu riscul să devin too cheesy... pot să afirm că este cea mai adorabilă și nesuferită persoană ever pe care o iubesc mult di tăt și de care vreau să am grijă cât o dura dragostea (cu siguranță nu durează 3 ani cum zice Beigbeder în cărțile lui :)) ) și, de asemenea, să o enervez cât pot și cât am material de cântat, hi hi! :D 

✌&♥

2 comments:

  1. M-ai facut sa rad, Rox. Si am devenit un pic melancolica. Ma bucur mult pentru tine :*

    ReplyDelete