Wednesday, June 29, 2016

The Music Challenge

Am dat peste un draft de postare din aprilie 2013 și acesta se referea, of course, la preferata mea, și anume, muzica!
O provocare de 30 de zile în care vorbești și share-uiești muzică și poate, în felul ăsta, inspiri și pe altcineva să asculte muzica ce-ți place ție:

·        Day 01: Your favourite song
Hm, greu, că multe îs preferate, dar cred că asta e at the moment: Beyond the black - Love Me Forever. Cover după Motorhead.

·        Day 02: Your least favourite song
Am un fel de relație love-hate cu această melodie. Nu pot s-o urăsc, dar nici nu pot să zic că nu m-am săturat nițel de ea. Evanescence - Bring Me To Life

·        Day 03: A song that makes you happy
Well, Dire Straits - Walk of Life. :D  merge și la făcut ordine prin casă :D 

·        Day 04: A song that makes you sad
"Be my friend, hold me, wrap me up, unfold me, I am small and needy, warm me up and breathe me" 
Bine, mai am și altele triste. Sunt o tristă prin definiție :)

·        Day 05: A song that reminds you of someone

·        Day 06: A song that reminds of you of somewhere
Far East Movement, Ryan Tedder - Rocketeer ft. Ryan Tedder. Se lasă cu vărsat de lapte în povestea asta de subsemnata, într-un pub din Târgoviște, undeva prin 2013. :D

·        Day 07: A song that reminds you of a certain event
Anathema - Anathema - melodie spendidă, cântată live, Artmania, Sibiu, august 2015 

·        Day 08: A song that you know all the words to

·        Day 09: A song that you can dance to

·        Day 10: A song that makes you fall asleep
Anathema - Temporary peace. Melodia asta te relaxează pur și simplu 
”There's so many, many thoughts when I try to go to sleep, but with you I start to feel a sort of temporary peace”

·        Day 11: A song from your favourite band
Apocalyptica - Hole in my soul. Am descoperit-o la Artmania 2015 în Sibiu când făceau băieții soundcheck pentru concert. Loved it ever since 

·        Day 12: A song from a band you hate
Aici o să rectific: trupa o ador, melodia este splendidă, momentul în care am dat peste ea îl urăsc.
Lifehouse - Flight   ”I need you now, there's too many miles on my bones
I can't carry the weight of the world, no, not on my own”

·        Day 13: A song that is a guilty pleasure
Demi Lovato - Cool for the summer. Yep. Role model for me :D

·        Day 14: A song that no one would expect you to love
Tot Demi. Demi Lovato - Gift of a friend :D e super melodia asta, nu știu cine a compus-o, dar mie îmi place :D (și mi-am amintit de ea chiar zilele astea)

·        Day 15: A song that describes you
·        Day 16: A song that you used to love but now hate
Jessie Ware - Say You Love Me. Nope, încă îmi place, doar că e overplayed.

·        Day 17: A song that you hear often on the radio
Eu ascult doar RockFM, deci muzica se repetă foarte mult acolo. Pink Floyd - High Hopes este una dintre ele, dar eu mă bucur mereu când o aud pentru că îmi place :D

·        Day 18: A song that you wish you heard on the radio
Coma - Chip. Ce ar trebui să se mai audă și la RockFM, alături de alte trupe românești (Aeon Blank, Luna Amară, etc), înafară de Iris, Holograf sau Trooper.

·        Day 19: A song from your favorite album
Anathema - The lost child  ♥♥♥ speechless!

·        Day 20: A song that you listen to when you’re angry

·        Day 21: A song that you listen to when you’re happy
Dire Straits - Money for Nothing ..and chick for freee!! \:D/

·        Day 22: A song that you listen to when you’re sad
Anathema - One last goodbye. Cum am zis și mai sus, sunt o tristă convinsă.

·        Day 23: A song that you want to play at your wedding
Suddenly, life has new meaning
Suddenly, feeling is being
Suddenly, I don't have to be afraid
Suddenly, All falls into place” ♥
Sau Luna Amară - Roșu Aprins   Un hint către cineva se trimite chiar acum :D:D

·        Day 24: A song that you want to play at your funeral

·        Day 25: A song that makes you laugh
Pink Floyd - Louder than words. Pentru că e minunat și îți dă un sentiment plăcut 

·        Day 26: A song that you can play on an instrument
Beethoven - Moonlight Sonata....well, câteva note doar (adică maxim 5 :)) ) :D

·        Day 27: A song that you wish you could play
Evanescence - My immortal. E veche melodia, dar pianul e priceless! 

·        Day 28: A song that makes you feel guilty
Daughtry - What About Now. Dem feelings, man! 

·        Day 29: A song from your childhood
Animal X - Mai mult ca oricând. Oh my God! Cât mai cântam pe melodia asta când apăruse. Și nu era pentru copii.

·        Day 30: Your favourite song at this time last year
Apocalyptica ft. Ville Valo And Lauri Ylonen - Bittersweet. Am apelat la amicul nostru comun Facebook să îmi amintesc ce ascultam în trecut, dar nu acum un an, ci 3! 

Librăria muzicală s-a închis pentru un moment.. doar pentru un moment pentru că eu nu mă opresc din a asculta muzică :">  
Sper să vă placă challenge -ul meu! :D


✌&♥

No comments:

Post a Comment